pondělí 29. října 2018

Sen1

"Sen1 is DNA/RNA helicase required for the expression and maturation of diverse classes of non-protein-coding RNAs in yeasts. Sen1 directs RNA polymerase II transcription termination on snoRNAs as well as on several short protein-coding genes and may also play a role in transcription-coupled nucleotide excision repair."

Dlouho jsem nebyla tolik šťastná jako mezi rozlehlými bělostnými pokoji a skicovitými náčrtky z muzea vynálezů.
Když jsem se probudila, připadala jsem si, jako bych právě vylezla ze sprchy po čtrnáctidenní túře za tropických veder.

(Statistika jsem si zamilovala už ve chvíli, kdy jsem ho spatřila, jak se pod hodinami choulí se sluchátky v uších - a jen stěží by se dalo najít něco přirozenějšího, než v tom jednoduše pokračovat.
Jenomže i kdybych obešla všechny domy ve vsi, kde Kluk s mrkajícím autem nedávno zasahoval u požáru stodoly, i kdyby se mi tam podařilo Statistika najít, i kdybych ho dokázala přesvědčit, aby se mnou ještě mluvil, stejně bych nikdy nedokázala pochopit jeho výpočty.)

A tak jsem si nazula pohorky a znovu se vydala na cestu.

Ostatně, co jiného mi taky zbývalo.

1 komentář: