neděle 14. října 2018

CRY1

"Cryptochromes (from the Greek "hidden colour") are a class of flavoproteins that are sensitive to blue light. CRY1 regulates the circadian clock in a light-dependent fashion in insects and plants."

Jsem vězněm bytu, v kterém bydlím.
Občas si sice obléknu bundu a obuji boty, práh je však pokaždé příliš vysoký na to, abych ho překročila.

(A každým dnem
trochu víc umírám
Ale kdo ne?)

Přála jsem si být ještě jednou k zbláznění šťastná.
Když jsem zjistila, že to není možné, přála jsem si aspoň občas neusínat sama.
Když jsem zjistila, že mě pak po večerech objímá jenom strach, přála jsem si, aby to všechno aspoň jeden jediný den tolik nebolelo.
Teď už si přeju jenom to, abych se jednou ráno prostě neprobudila.

Nejkrásnější věci, které jsem kdy prožila, byly stejně pouhopouhou iluzí.


1 komentář:

  1. Nemyslím. Přece život či jeho část není iluzí. A i když ho naštěstí vnímáme jen ve zlomcích vědomí, stále je lepší než nebytí.

    OdpovědětVymazat