středa 3. října 2018

I'm not dead yet

"I'm not dead yet (Indy) is a plasma membrane transporter of Krebs cycle intermediates that is important in organismal intermediary metabolism. Mutations in Indy create a favorable metabolic state, similar to calorie restriction, and extend life span."

"Když jsem dnes ráno šla do práce, potkala jsem Hastrmana. Projel kolem autem a mával mi z okýnka."
"A dodržela jsi slib?"
"Dodržela."

(Dodržela, přestože bych mu ráda řekla, že včera to bylo přesně půl roku od chvíle, kdy jsme spolu prvně vyjeli do polí, kdy jsem ho pozorovala, jak řídí, u toho odhazuje jeden svršek za druhým a sprostě nadává, že mu všechno oblečení pochcaly kočky, kdy jsme si přivolali nález granátu, kdy jsme se spolu opili v kachničkovém baru a já mu sdělila, že se stejně jednou zabiju, tak ať s tím počítá, kdy jsem se nechala zatáhnout do toho jeho tragikomického divadelního představení a až příliš pozdě pomyslela na útěk.
Dodržela, přestože bych se s ním ráda podělila i o to, že si stále pamatuji, že první věta, kterou mi tehdy řekl, se netýkala psa.
Dodržela, přestože bych mu chtěla vysvětlit, že si nejlepší kousky koláčů a nejkrásnější nalezené hříbky šetřím pro ty, které mám nejraději, a že to sice nejspíš není taková forma lásky, jakou by si představoval, ale že to bezpochyby nějaká láska je.)

"Jen jsem se na něj usmála a šla jsem dál. Bylo mi ale strašně smutno."

"Je smutné, kolik tvých historek končí tím, že ti bylo strašně smutno."

1 komentář:

  1. Souhlasím, necháváš se zbytečně ujařmovat vlastními zákazy, zatímco se odmermomocňuješ vynucenými, úplně vylouděnými sliby.
    Nemám nic proti lásce, ale od určitého věku bys měla žít s vědomím, že chlapi jsou v lásce začátečníci a že od nich nemůžeš nic převratného čekat. Druhové duše jsou pouhé obláčky iluzí, které se kolem nás vznášejí až do třetího rozvodu.

    OdpovědětVymazat