pátek 7. prosince 2018

Sucrase

"Sucrase is a digestive enzyme secreted in the small intestine. Sucrase enzymes are located on the brush border of the small intestine and catalyze the hydrolysis of sucrose to fructose and glucose. The resulting monosaccharides are then rapidly absorbed into the bloodstream."

Většina hovorů onoho večera byla banální a zapomenutelná, stejně jako okamžik, kdy mě zlehka objal kolem pasu a zezadu mi položil bradu na rameno.
Stalo se to, když jsem krájela hrušky?
Stalo se to, když jsem sekala pistácie?
Stalo se to vůbec?

A záleží na tom?

Karamel je cukr, co se už neuzdraví.
Já jsem taky karamel.


1 komentář:

  1. Ne že bych ti říkal, co máš dělat, ale takové okamžiky by sis raději měla pamatovat, jinak po letech úplně vyprahneš. Hůř než na troud, protože troud se dá pořád ještě sfouknout.

    OdpovědětVymazat