sobota 15. prosince 2018

Smac/DIABLO

"DIABLO (direct IAP binding protein with low pI) or SMAC (second mitochondria-derived activator of caspases) is a mitochondrial protein that promotes cytochrome c- and TNF receptor-dependent activation of apoptosis. It inhibits the effect of IAP – a protein that negatively regulates apoptosis, or programmed cell death. SMAC is normally a mitochondrial protein localized to the mitochondrial intermembrane space, but it enters the cytosol when cells undergo apoptosis."

To, že je konec, si uvědomím ve chvíli, kdy otevřu krabici s vykrajovátky na vánoční cukroví a zmocní se mě zhnusení tak veliké, až se mi udělá fyzicky zle.

"Já to letos nezvládnu, opravdu ne. Asi to těsto budeme muset vyhodit," oznámím.

"To říkáš pokaždé, když pečeš," odpoví mamka, ani nevzhlédne od sto padesátého dojemného videa s ježčími mláďaty.

"Tohle je jiné."

Chtěla jsem to dokázat, kvůli nim, aspoň ještě jednou, naposledy.

"Je mi to tak líto," řeknu; a nemám na mysli jen kilo a půl těsta na linecké, o nějž se tentokrát bude muset postarat někdo jiný.

1 komentář:

  1. Blbost. Péct cukroví se dá po celý život. Dokonce to tak spousta praktikuje.
    Tím, že budeš před problémy utíkat, je opravdu nevyřešíš. Třeba činit i přes zhnusení, nevolnost, ba přes přesvědčení.

    OdpovědětVymazat