sobota 22. prosince 2018

E3, ubiquitin ligase

"Ubiquitin ligase (also called E3 ubiquitin ligase) is a protein that recruits an E2 ubiquitin-conjugating enzyme that has been loaded with ubiquitin, recognizes a protein substrate, and assists or directly catalyzes the transfer of ubiquitin from the E2 to the protein substrate."

Můj mozek zpracovává podněty s přibližně pětivteřinovým zpožděním.
Ptát se neustále Cože? by bylo podezřelé, takže jen mechanicky přikyvuji, kdykoliv zaslechnu, že na mě někdo mluví.

"Vždyť jsem se ptal, jestli jsi koupila kokos - a ty jsi zcela jasně odpověděla, že ano. Dokonce dvakrát."
"Opravdu? Já si to ale vůbec nepamatuji."

"Tady... bychom měli vzít ještě... nějaké sýry," říkám a můj hlas zní tak kovově a cize, že musím přemýšlet o robotech a ponorkách a vesmíru.

Tohle už přeci vůbec nejsem já.

"K Vánocům bych si přála jediné. Abyste mě konečně nechali jít."

1 komentář: