pátek 20. dubna 2018

20. dubna

Při hře se slovy vznikla série špatných fotek a mnoho otázek bez otazníků.
A zatímco se na balkóně bílého domu proplétali hlemýždi, zanechaly prsty od cibulových kroužků spoustu mastných otisků na písmenech.
Jen proto, že jsem opět podlehla.

Jsem toho názoru, že některé věci se musí před konzumací nechat důkladně uležet. Zelí je taky lepší nakládané.
To je možná ten hlavní rozdíl mezi námi - a také důvod, proč jsem se nenechala nalákat na sýr.

Hlavolam se stále opírá o Brněnské povídky, Kuropění a Cestu na jih.
Možná podvědomě tuší, že kromě otazníků se poztrácely i tečky.

"Líbí se mi, jak děláš přesně to, co říkám."

Měla jsem si ještě ponechat možnost strčit prsty do zásuvky.

1 komentář:

  1. Rozdíl mezi vámi je ten, že on je v lásce úplný začátečník, kdežto tys žena - přebornice!

    OdpovědětVymazat