sobota 28. července 2018

28. července

Veganský dort s chobotnicí je oxymorón.

"Co teď dělá ten člověk, jak se s ním někdo rozešel a on se chce zabít, protože má sociální fóbii a ví, že se už nedokáže s nikým dalším seznámit?"
"To zní skoro jako já."
"Nevypadáš, že bys měla sociální fobii."
"Kdoví."

Jsou chvíle, v nichž mě představa, že bych se měla ještě někdy s někým seznamovat, děsí výrazně víc než ta, že zůstanu do konce života sama.

Neměla bych koho pozvat na narozeninový piknik.
Nevadí.
Stejně jsem dítě mrznoucích dešťů a tlejícího listí.

2 komentáře:

  1. Jsi dítě Lermontova a Olgy Ivinskayi.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je absolutně můj život. Seznamování? Nah. Kočky a knihy, kočky a knihy. Jsem z toho šíleně unavená. Filtrovat, analyzovat svoje pocity, ne.

    OdpovědětVymazat