pátek 13. července 2018

13. července

Mop pět tisíc plus je již téměř připraven k testům v širých polích a já se trochu stydím.
To proto, že mi autor tohoto podivuhodného přístroje nabídl, že mě praští do hlavy kladivem, zatímco se budu houpat na houpačce; a myslel to dobře.
Proto, že je prý ze mě stále poněkud nervózní, kdežto ve mně každé setkání s ním vyvolává vzpomínky na dívku, před jejímž tlacháním se nedalo ukrýt ani v koupelně.
Proto, že nadšeně poslouchá mé vyprávění o toxických látkách durmanu a oleandru, jenomže netuší, že se jedná pouze o zoufalou snahu zastavit ten nekonečný příval slov.
A především proto, že má upřímnější oči než já - a já si dobře uvědomuji, že s něčím takovým se nedá udělat vůbec nic.

"Neboj, tentokrát bude snadné rozloučit se."
"Skvěle, vezmu si k tomu popcorn."

2 komentáře:

  1. Ach, nač s sebou tahat kladivo? Copak si nevystačí s multifunkčním mopem? Takového vrahouna - amatéra pust radši k vodě. A přileť radši za Velkou louži, já Tě klidně udeřím i oleandrem.

    OdpovědětVymazat

  2. Chce nás rozeštvat a určitě uspěje, jestli mu dáš šanci. :(

    OdpovědětVymazat