pátek 27. března 2020

Helleborus purpurascens, čemeřice nachová

Můj život se smrskl na několik jednoduchých pravidel a díky tomu konečně znovu získal řád.

Dvakrát denně přejdu přes kopec a než podám ruku jakékoliv budově, nasadím si fialovou rukavici. Každý večer vyvářím, abych druhý den měla co do úst i přes ústa. Před spaním přečtu několik kapitol knihy, ve které se chystají ubližovat kočkám, a ustřihnu další dílek papírového metru, co mi tu zbyl od předloni.

Cestou do práce teď potkávám policejní hlídky v plynových maskách. I ve zpustlých svazích však lze objevit kvetoucí fialky, křivatce a čemeřice.
Můj mozek se naštěstí nechal snadno přesvědčit, že se jedná jen o další z her, jimž jsem se ráda věnovala v dětství, a vyhodnotil, že v porovnání se záchranou věcí z hořícího domu, ztroskotáním na pustém ostrově nebo útěkem před padajícím asteroidem se vlastně vůbec nic neděje.

Cedule s nápisem Komunikace se v zimě neudržuje není poslem špatných zpráv, byť mi připomíná, že komunikace se neudržuje už téměř rok, a zároveň oznamuje, že odteď už to půjde jenom z kopce.

1 komentář: