neděle 5. července 2020

Pelargonium graveolens, pelargonie vonná

Pondělí
Můj život se smrskl na shluky dvou až tří náhodných vět. Pokoušet se z nich následně zrekonstruovat skutečný průběh událostí je zhruba tak smysluplné jako snažit se z několika málo kosterních pozůstatků určit, jak vypadali dinosauři.

Úterý
Kočky že zoufalství polykají celé špulky nití a já domlouvám vaflovou seanci, přestože bych měla trpět sugar overdose.
Proč o mně každý říká, že jsem jako robotek Marvin ze Stopařova průvodce?

Středa
Mé pravé oko vypadá nevyspale a histony připomínají něco, co by s chutí povečeřeli afričtí ježci. Některé muškáty voní po růžích, jiné po citronech.

Čtvrtek
Velký červený hmyz umývá okna a pak se uloží k odpočinku do stínu magnetických prsou. Utrpěla jsem avokádové poranění kvůli obyčejné broskvi, snad proto, že všechny pecky od avokáda podvědomě chráním pro účely rozrůstání svého soukromého pralesa.

Pátek
Loni jsem si uvědomila, že sitcom je zkráceně situační komedie. Letos jsem přišla na to, že název manšestr pochází od města Manchester. Jsem zvědavá, jaké prozření přijde napřesrok.

Sobota
Jelen má pod světly slzníky, které vylučují světlomaz, či jelení bezoár. Prakticky veškerá zvěř má hlavu, pokud tedy právě bezhlavě nepobíhá, případně se nejedná o medúzu.
Metodou poplatku koláčky vždy, v nich se počítá 345 jelenů a baobab.

Neděle
Celý můj život je temná komora, ani to však nejspíš nezabrání tapířeti, aby došlo osvícení, po němž v mžiku blednou proužky. Někdy mi připadá, že všechno, z čeho bych mohla náhodou mít radost, se musí zákonitě pokazit.

1 komentář:

  1. Myslel jsem, že tvé tělo má zrádný nádech nedospělosti, ale prales mne překvapil!

    OdpovědětVymazat