čtvrtek 11. července 2019

Phalaris arundinacea, chrastice rákosovitá

Během společné návštěvy knihkupectví jsem od svých kolegů dostala doporučení na dva diáře s kočičkou a následující knižní tituly: Nejchladnější dívka ve městě chladu, Klub sebevrahů a Introvertův rok.

O den později jsem se pustila do pečení třetího dortu s třetím chlapcem v řadě. Když jsem zlehka pokládala stomililitrovou kádinku do zakysané smetany, napadlo mě, že by se všechny mé problémy možná vyřešily, kdybych konečně přestala péct dorty.

Měla bych se pomalu začít připravovat na další loučení. Už i já jsem však poznala, že ostré hrany se časem otupují.

Možná je celý život jen pomalé zvykání si na skutečnost, že nás druzí opouštějí.
Abychom jednou dokázali opustit my je.

1 komentář:

  1. Tak Klub sebevrahů je doporučená četba pro všechny cyniky. Pamatuji si, že kdysi padly návrhy, aby se podobný prostor uskutečnil. Nakonec z toho vznikla legendární galerie Rubrum. :D

    OdpovědětVymazat