sobota 30. května 2020

Stipa pulcherrima, kavyl sličný

Lidé jsou jako papuchalkové; s nasazovacími zobáky se slétli na rozbořené hradní zdi. A já jsem si příliš zvykla na botanické tempo; nezbývá mi dost sil ani na to, abych válela sudy v trávě.

"Věděla jsem, že k vousům budeš mít kladný vztah," řekla jsem a iniciovala výpravu do stepi, kde mezi stébly trav rostou nezvukomalebné přezdívky, do míst, kde je třeba úzkostlivě zkoumat každý postarší pár, který se v kamenitém terénu pohybuje s holemi na nordic walking.

Putujeme do kopce, z kopce a zase do kopce, a kaštanová alej je při pohledu shora měkká a chundelatá. Když už se pro štěrk v botách začínám sama od konečků prstů drolit, posadíme se na skálu nad utajeným rančem a z výšky čteme vzkazy, které píše vítr v obilí.

Všechny hořkosti se snadno ztratí ve vychlazené grepové limonádě.

All conditions are go.

1 komentář:

  1. To máš ještě štígro... ty válíš sudy dobrovolně, ale někdo je válen jako sud proti vůli!

    OdpovědětVymazat