pátek 25. října 2019

Scorzoneroides autumnalis, máchelka podzimní

Na drátěném plotě visí nápověda: "Jsou to tři velké škopky, nebo květináče?"
A xenon se anglicky vyslovuje "zenon", přestože má s filosofií pramálo společného.

Jedeme v tramvaji a mlčíme, jako by se ta krabice s granulemi, která leží mezi námi, proměnila v neprostupnou zeď. Dívám se z okna a najednou spatřím chlapce v modrém svetru, jediného chlapce, kterého jsem kdy milovala. Mé srdce se však nesevře, neklopýtne, neposkočí. Mé srdce neudělá vůbec nic. Mé srdce je nadobro mrtvé.

(A já si jen matně vzpomenu co se stalo když jsem ho viděla naposled jak jsem byla zoufalá jak jsem plakala jak jsem na něj křičela to tys mě zlomil to kvůli tobě jsem umřela on se na mě chvíli mlčky díval pak se soucitně usmál a odešel hrát tenis.)

A tak zase sedíme v té naší sauně a potíme svoje těla a duše.
A venku...
Je podzim.

1 komentář:

  1. Xenon je snad druh tiskárny. Xylen je látka, kterou důvěrně známe z dechových cvičení. A kočičí (zejména sfinx) tlamička v granulích je k nezaplacení!

    OdpovědětVymazat