úterý 13. srpna 2019

Stipa joanis, kavyl Ivanův

Když potkáte člověka, který má mnoho jmen a žádné z nich ho tak docela nevystihuje, je nejspíš na místě zpozornět.
Když potkáte někoho, kdo vám že všeho nejvíc připomíná předvolební heslo, je nejspíš na místě vzít nohy na ramena.

Já však vzpomínám na to, jak se mi ten člověk mnoha jmen objevil v devět hodin večer ve dveřích, s nákupem a ochotou vyslechnout mě.
Vzpomínám i na to, jak o týden později napsal Přijď zapít smutky a těšit se na budoucnost.
Vzpomínám na to a pomalu začínám věřit, že právě klidná síla je to, co mi nakonec pomůže znovu najít pevnou půdu pod nohama.

1 komentář:

  1. Já takového člověka od vidění znám, vystupuje pod jménem Andrej Babiš. Ale znáš ho pod přízdím Huliš, Srandiš nebo pro radikály Kokotiš!

    OdpovědětVymazat