pondělí 5. listopadu 2018

STAG1

"STAG1 (Stromal Antigen1) is a component of cohesin complex, required for the cohesion of sister chromatids after DNA replication. The cohesin complex forms a large proteinaceous ring within which sister chromatids can be trapped. At anaphase, the complex is cleaved and dissociates from chromatin, allowing sister chromatids to segregate."

Přes víkend mi zchlupatěl jazyk a zcela jsem ztratila cit pro soudržnost textů.
Měla bych se raději vyjadřovat jednoslovně.

1 komentář:

  1. A nebo přes dečku. Slyšel jsem, že dělají takové pásy z chlupů psa, které si ovážeš kolem beder a které nejen hřejí, ale zpevňují jakési tam svaly.
    Cokoliv povzbudivého třeba využívat. Tak třeba já chodím každou neděli do sauny. Nikdy by mě nenapadlo se při saunění třeba oběsit nebo strčit hlavu do té pece!

    OdpovědětVymazat