úterý 10. prosince 2019

Ribes rubrum, rybíz červený

"Uvědomila jsem si, že pečení cukroví je vlastně hrozně morbidní záležitost. Koho to kdy napadlo, sériově vyrábět tučňáky, klokany a netopýry s krvácejícím průstřelem břicha?" řekla jsem.
"Doopravdy nechápu lidi, co tvarují linecké cukroví. Vždyť to mají být kolečka!" odvětil chlapec.

Prý jsem buď šanon nebo opakující se služební cesta. Ze všeho nejvíc jsem však zaryté mlčení.
Jít příkladem se nemusí vyplatit, člověk se v příkladech totiž velmi snadno přepočítá.

"Sedmadvacetiletá žena," usoudila Marianna po chvíli, "přeci nemůže prožívat ani v někom vzněcovat milostný cit."

Nejspíš bych si měla konečně začít zvykat.

1 komentář:

  1. Ježíši, to je zas hlod - kam ty na ty osvětové citáty chodíš? Proč čteš Austenovou, prosím tě? Chceš nějakou rachitičku raději doporučit ode mne? Vždyť ani K.M.Č.-Chod, blahé paměti, nebyl tak neinformovaný, aby nevěděl, že šesta a sedmadvacítky jsou nejžhavější odrůdou žen... napůl ještě děvčata a napůl už pravé příšery s tikajícími hodinami a samozřejmostí kurtizány v bedrech.

    OdpovědětVymazat